اخبار کنفرانس را در کانال اینفومدیر پیگیری بفرمایید
infomodir@
https://telegram.me/infomodir
 
ارسال مرسوله های پستی فراخوان اول در تاریخ 1 اسفند
به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده قبلی، مرسولات پستی مربوط به فراخوان اول در تاریخ یکم اسفند تحویل اداره پست گردید و از طریق پست پیشتاز خدمت پژوهشگران ارسال میشود،یادآور میشود زمان تحویل مرسولات پستی به صورت پیشتاز توسط اداره پست، بین 1 نهایتا 3 روز خواهد بود.توصیه میشود در بازه زمانی تاریخ های مذکور جهت دریافت گواهی ها و عدم برگشت مرسولات، در محل آدرس قید شده در پنل کاربری، حضور داشته باشید.
1395/12/01 ادامه مطلب


اطلاعیه مهم: مهلت ارسال مقالات و تایید ثبت نام تا 10 اسفند تمدید شد
باتوجه به درخواست متعدد پژوهشگران مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام و ارسال مقاله تا پس از آزمون دکتری و بر اساس تصمیم شواری سیاستگذاری کنفرانس، زمان برگزاری رویداد 15 اسفند معین شد و آخرین مهلت ارسال و پرداخت وجه و تایید ثبت نام تا 10 اسفند تمدید شد. لازم به ذکر زمانبندی ارسال گواهینامه های مقالاتی که تا تاریخ 25 بهمن ارسال و نهایتا تا قبل از تاریخ 28 بهمن پرداخت داشته اند، مطابق برنامه قبلی اعلام شده از تاریخ یکم و دوم اسفند ارسال خواهد شد. دیگر مقالاتی که در فراخوان دوم و بازه زمانی تمدید رویداد ارسال و تایید ثبت نام میشوند نیز در تاریخ 15 اسفند از طریق پست ارسال میگردند.
1395/11/24 ادامه مطلب


اطلاعیه زمان بندی و نحوه ارسال گواهی ها از طریق پست
قابل توجه پژوهشگران محترم: لازم به ذکر است گواهی های آندسته از پژوهشگرانی که تا تاریخ 28 بهمن پرداخت هزینه از طریق پنل کاربری خود داشته اند در تاریخ 30 بهمن از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد، دیگر پژوهشگرانی که پس از تاریخ 28 بهمن پرداخت و تاییدنهایی ثبت نام داشته باشند نیز در مرحله دوم ارسال گواهی ها یعنی نیمه اول اسفند مدارک ایشان از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد. جزئیات بیشتر ویرایش در ادامه مطلب...
1395/11/14 ادامه مطلب


مهلت محدود تایید نهایی ثبت نام و پرداخت (28 بهمن آخرین مهلت پرداخت و تایید نهایی ثبت نام)
پژوهشگران محترمی که مقالات ایشان پس از داروی مورد پذیرش قرار گرفته است، میتوانند از طریق مراجعه به پنل کاربری خود و انتخاب خدمات، نسبت به پرداخت آنلاین هزینه خدمات و ثبت نام نهایی در رویداد اقدام کنند،آخرین مهلت پرداخت هزینه ها تا قبل از 28 بهمن میباشد. یادآور میشود ثبت مقالات در پایگاه های علمی و ارائه گواهی پذیرش منوط به تایید ثبت نام و پرداخت توسط پژوهشگران میباشد. جهت اطلاع از وضعیت پذیرش مقاله باید به پنل کاربری خود مراجعه بفرمایید.
1395/11/12 ادامه مطلب


امکان دریافت گواهی هر دو کارگاه به تعداد نویسندگان (غیرحضوری)
به اطلاع پژوهشگران و شرکت کنندگان محترمی که متمایل به دریافت گواهی (لاتین) کارگاه ها برای تمام نویسندگان مقاله هستند میرساند، امکان دریافت گواهی هر دو کارگاه آموزشی با پرداخت هزینه یکصدهزار تومان در پنل کاربری میسر شده است.
1395/10/23 ادامه مطلب


کارگاه فنون مذاکره و ارتباطات موفق و امکان دریافت گواهی بصورت حضوری و غیرحضوری
به اطلاع پژوهشگران و شرکت کنندگان محترم میرساند، امکان ثبت نام و دریافت گواهی (لاتین) کارگاه آموزشی فنون مذاکره و ارتباطات موفق، برای پژوهشگران و مخاطبان علاقمند در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری میسر شده است. انتخاب این خدمت برای تمامی شرکت کنندگان (حضوری و غیرحضوری) آزاد میباشد. جهت ثبت نام در کارگاه ها، میتوانید پس از ورود به پنل کاربری در قسمت خدمات، نوع خدمت مورد نظر (کارگاه) را انتخاب کرده و از طریق گزینه پرداخت آنلاین نسبت به تایید نهایی اقدام بفرمایید.
1395/10/23 ادامه مطلب


عدم نیاز به واریز وجه در زمان ثبت نام اولیه و ارسال مقاله
پژوهشگران محترم توجه فرمایید ثبت نام اولیه و ارسال مقاله به صورت رایگان میباشد و پرداخت هزینه بعد از مشخص شدن نتیجه داوری ، از طریق پنل کاربری امکان پذیر می باشد
1395/10/18 ادامه مطلب


ثبت و نمایه سازی کلیه مقالات پذیرش شده نهایی در کنسرسیوم محتوای ملی و پایگاه علمی Civilica
بر اساس گزارش دبیرخانه کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری، در راستای ارج نهادن به تلاشهای علمی پژوهشگران و نیاز به ثبت دستاوردهای علمی ایشان؛ کلیه مقالات پذیرش شده نهایی کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری، در پایگاه علمی Civilica و کنسرسیوم محتوای ملی ثبت و نمایه خواهند شد و قابلیت دسترسی تمام متن به مقالات پس از برگزاری رویداد برای پژوهشگران و علاقمندان دیگر میسر میگردد. لینک کنفرانس......
1395/10/04 ادامه مطلب


خدمات ثبت مقاله در پایگاه های علمی بین المللی
بر اساس گزارش دبیرخانه کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری مبنی بر گسترش سطح همکاری با برخی از نهادها و پایگاه های علمی معتبر؛ به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند که ثبت مقاله در پایگاه های علمی بین المللی پس از ثبت نهایی مقاله در کنفرانس امکانپذیر میباشد، لذا پژوهشگرانی که علاقمند به چاپ مقالات خود در ژورنال های بین المللی هستند میتوانند درخواست خود را جهت بهره مندی از این امکان از طریق مکاتبه با دبیرخانه ثبت کنند. توضیحات کامل در ادامه مطلب...
1395/10/01 ادامه مطلب


Workshop on (EDSS) Enterprise & Decision Support System
کارگاه آموزشی ابزارها و سیستم های پشتیبان تصمیم و سازمان با محوریت نقش ابزارهای مالی و راهکارهای مدیریتی، برای پژوهشگران و مخاطبان علاقمند در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری برگزار میشود. شرکت کنندگانی ثبت نام خود را از طریق پنل کاربری خود نهایی کرده اند، ضمن بهره مندی از مطالب این کارگاه آموزشی، از گواهی لاتین نیز برخوردار خواهند شد. انتخاب این خدمت برای تمامی شرکت کنندگان (حضوری و غیرحضوری) آزاد میباشد.
1395/09/16 ادامه مطلب


امکان ارائه گواهی پذیرش مقالات پس از اعلام نتیجه داوری (گواهی پذیرش زودهنگام )
به گزارش دبیرخانه کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری براساس نظر کمیته علمی و اجرائی کنفرانس، آن دسته از عزیزانی که پس اعلام نظر دواران و تایید مقاله خود، گواهی پذیرش مقاله را جهت ارائه به سازمان یا دانشگاه خود قبل از برگزاری کنفرانس نیاز دارند، میتوانند پس از پرداخت هزینه مربوط به مقاله و تایید نهایی ثبت نام، درخواست خود را از طریق ایمیل کنفرانس مطرح کرده و گواهی پذیرش را دریافت نمایند.
1395/09/15 ادامه مطلب


  درباره همایش

کنفرانس بین المللی جامع علوم مدیریت و حسابداری با رسالت ترویج دانش مدیریت در کشور به دنبال ایجاد فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها و تجارب در این حوزه گسترده و نوین مدیریتی است. در این گردهمایی با رویکردی دانش محور و با هدف توسعه و بالندگی سازمانی،تلاش میشود  آخرین یافته ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان، اساتید و نخبگان این حوزه ارائه و به اشتراک گذاشته شود

 International Conference on Management Science & Accounting

  محورهای همایش

محورهای موضوعی مقالات

مدیریت: مدیریت بازرگانی - مدیریت دولتی - مدیریت صنعتی - مدیریت بازاریابی - مدیریت مالی - مدیریت استراتژیک - مدیریت تحول - مدیریت منابع انسانی -  مدیریت کارآفرینی و نوآوریمدیریت ریسک - مدیریت بحران - مدیریت فناوری اطلاعات - مدیریت آموزشی - مدیریت بیمه -  مدیریت پروژه و مدیریت برنامه -  مدیریت کیفیت -  مدیریت تکنولوژی - مدیریت ورزشی - مدیریت شهری - مدیریت هتلداری و جهانگردی -  مدیریت گمرکی - مدیریت فرهنگی سایر علوم رفتاری و اجتماعی وابسته 

حسابداری: حسابداری   حسابرسی حسابداری و حسابرسی مدیریت -  حسابداری مالیاتی حسابداری میانه حسابداری صنعتی   مدیریت مالی - اصول و تئوریهای حسابداری پول و ارز و بانکداری -  مباحث جاری در حسابداری توسعه اقتصادی و برنامه ریزی - اصول تنظیم و کنترل بودجه دولتی -  مالیه عمومی و خط مشی مالی دولتها سایر علوم و مفاهیم وابسته 

  خدمات همایش

ارائه گواهی پذیرش مقاله: به کلیه مقالات مورد پذیرش در کنفرانس به تعداد نویسندگان، گواهینامه پذیرش مقاله (لاتین) ارائه خواهد شد. علاوه بر ارائه گواهی پذیرش مقالات، امکان ارائه گواهی لاتین کارگاه آموزشی برای متقاضیان وجود دارد.

 

معرفی و چاپ مقالات در ژورنال های معتبر بین المللی: پس از ثبت نهایی مقاله در کنفرانس، پژوهشگرانی که علاقمند به چاپ مقالات خود در ژورنال های بین المللی هستند میتوانند درخواست خود را جهت بهره مندی از این امکان از طریق مکاتبه با دبیرخانه ثبت کنند. سپس بر اساس موضوع و محور مقاله و همچنین کیفیت و فرمت مقاله، نام چند ژورنال به همراه تمامی اطلاعات لازم به پژوهشگران جهت بررسی و تایید معرفی میشود و فرآیند ارسال و پیگیری مقالات در ژورنال توسط دبیرخانه شروع میشود. این امکان صرفا برای پژوهشگرانی که مقالات آنها در این کنفرانس مورد پذیرش قرار گرفته و فرآیند ثبت نام نهایی و پرداخت را داشته اند، میسر است و پذیرش و چاپ مقالات خارج از فرآیند کنفرانس به امکانپذیر نخواهد بود.

  نحوه شرکت در همایش
شرکت از طریق سازمان: این امکان برای مدیران، کارشناسان، خبرگان صنعت و دانشگاه، در قالب ثبتنام گروهی با معرفی از طریق سازمان و ارگان خود میسر است. علاوه برامکان بهره مندی از خدمات پنل سخنرانی در همایش؛ بنا به درخواست سازمانها این امکان وجود دارد که کارگاه اختصاصی، کارگاه مسئلهیابی، نشست های تخصصی، و خدمات معرفی سازمان نیز تعریف شود. جزئیات بیشتر، هزینه های مربوط و نحوه همکاری این خدمات از طریق مکاتبه با دبیرخانه میسر خواهد بود. 

 شرکت از طریق مقاله: این امکان برای دانشجویان و اساتید، پژوهشگران محترمی فراهم شده است که قصد دارند صرفا از خدمات ثبت مقاله در مجموعه مقالات کنفرانس، ثبت در پایگاه های علمی، دریافت گواهی های مربوطه و امکان معرفی و چاپ مقاله در ژورنال های بین المللی بهرهمند شوند. لذا این خدمات مربوط به محور دستاورهای علمی و پژوهشی همایش در قالب مقاله میباشد و منوط به حضور در همایش نمیباشد، لذا بصورت غیرحضوری تعریف شده است.
دبیرخانه کنفرانس

اطلاعات تماس:

info@msaconf.ir

02188379347
تهران -  شهرک غرب - بلوار دادمان - خیابان میلاد - پلاک 2

ساعت تماس
شنبه تا چهارشنبه 
9 -17
پنجشنبه
9 -13

خدمات و هزینه های مقاله

هزینه ثبت و دریافت گواهی پذیرش مقاله:
مقاله اول 120 هزار تومان
مقاله دوم 110 هزار تومان
مقاله سوم به بعد 100 هزار تومان

هزینه گواهی  لاتین کارگاه :

30 هزار تومان

هزینه پست گواهی ها
:
 
رایگان

اطلاعات بیشتر

 

تاریخ های مهم

فراخوان اول:
آخرین مهلت ویرایش و ارسال مقاله:
25 بهمن 1395

آخرین مهلت تایید ثبت نام و پرداخت هزینه:
پایان ساعت اداری 28 بهمن 1395

زمان ارسال گواهی ها از طریق پست:
یکم و دوم اسفند 1395

فراخوان دوم و بازه زمانی تمدید کنفرانس:

آخرین مهلت ارسال مقاله:
 10 اسفند 1395

مهلت تایید ثبت نام و پرداخت هزینه:
28 بهمن الی 13 اسفند1395

زمان ارسال گواهی ها از طریق پست:
15 و 16 اسفند 1395

اعلام نتایج داوری مقالات:
2 الی 5 روز پس از ارسال مقاله

اطلاعات بیشتر

 



رویدادهای قبلی برگزار شده
کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی
 
رویدادهای قبلی
کنفرانس بازاریابی، تبلیغات و فروش