اخبار کنفرانس را در کانال اینومدیر پیگیری بفرمایید
https://telegram.me/infomodir
 
 
 
رویدادهای گذشته
همایش مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
د
انشگاه شهید بهشتی
 
رویدادهای گذشته
کنفرانس بازاریابی، تبلیغات و فروش
دانشگاه تهران
Home > پرسش هاي متداول
.: پرسش هاي متداول

  

سوالات متداول

ثبت نام و ارسال مقاله درکنفرانس بر چند نوع است؟ آیا جهت شرکت در کنفرانس، حتما باید در محل کنفرانس حضور داشته باشیم ؟

ثبت نام برای پژوهشگرانی که قصد ارسال مقاله به کنفرانس را دارند به دو صورت حضوری(سازمانی) و غیرحضوری(مقاله) میسر میباشد.  جهت بهره مندی از خدمات پژوهشی در قالب مقاله میتوان بدون معرفی سازمان بصورت فردی و غیرحضوری ثبت نام کرد ، لازم به ذکر است گواهینامه کنفرانس برای شما بصورت رایگان ارسال می گردد .

 

آیا بین گواهی پذیرش مقالات در ثبت نام حضوری (سازمانی) و غیرحضوری (مقاله) تفاوت وجود دارد؟

فرآیند داوری و پذیرش مقالات به نوع ثبت نام شرکت کنندگان هیچگونه وابستگی ندارد لذا در صورت پذیرش مقاله از طرف داوران،متن گواهی پذیرش برای تمامی شرکت کنندگان یکسان است و تفاوتی در اعتبار وجود ندارد. تفاوت خدمات برای شرکت کنندگان حضوری ، بهره مندی از  خدمات پنل حضوری سازمانی در روز کنفرانس است.

 

آیا امکان ثبت نام حضوری بصورت فردی و بدون معرفی سازمان وجود دارد؟ افرادی که ارسال مقاله داشته اند هم میتوانند از خدمات حضوری همایش استفاده کنند؟

ثبت نام بصورت فردی نیز برای افرادی که ثبت نهایی مقاله کرده اند نیز میسر میباشد، لیکن این گروه از عزیزان میبایست درخواست خود را پس از پرداخت و ثبت نام نهایی مقاله از طریق ایمیل کنفرانس (INFO@MSACONF.IR)  به دبیرخانه همایش ارسال کنند، در صورت وجود ظرفیت و شرایط از طرف دبیرخانه با ایشان تماس یا مکاتبه در مورد نحوه و شرایط حضور اطلاع رسانی میشود. لازم به ذکر است  پس از ارزیابی کلیه مقالات توسط کمیته داوری، آن دسته پژوهشگرانی که در گروه مقاله منتخب ارائه شفاهی هستند پس از تماس دبیرخانه با آنها میتوانند بصورت رایگان در همایش حضوری یابند.

 

 

مخاطبان کنفرانس جهت ارسال مقاله چه کسانی هستند؟ ارائه مقاله در چه رشته و محورهایی قابل ارائه است؟

مخاطبان این کنفرانس جهت ارسال مقاله بطور تخصصی دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و صاحب نظران فعال در حوزه مدیریت، حسابداری و همچنین اقتصاد، روانشناسی و علوم رفتاری وابسته هستند.

از آنجائیکه حوزه مذکور قابل توجه و علاقه بسیاری از پژوهشگران، فعالان دانشگاهی و صنعت در دیگر علوم نیز میباشد لذا پژوهشگران و دانشجویان در دیگر رشته ها نیز میتوانند آثار علمی و پژوهشی خود را در موضع کنفرانس ارسال نمایند. یادآور میشود تصمیم نهایی مبنی بر تایید موضوع و پذیرش مقاله بر عهده کمیته علمی و داوری کنفرانس میباشد.

 

هر مقاله چند نویسنده میتواند داشته باشد؟

محدودیتی برای تعداد نویسندگان معین نشده است اما اصولا مقالات با تعداد نویسنده بیش از چهار نفر اعتباری زیادی ندارند. اصولا مقالاتی که مستخرج از پایان نامه یا طرح های پژوهشی میباشد بین دو تا سه نفر(دانشجو، استاد راهنما و مشاور) نویسنده در مقاله درج میگردد.

 

امکان حضور کدامیک از نویسندگان در روز کنفرانس وجود دارد؟

پژوهشگرانی که از طریق معرفی سازمان بصورت حضوری ثبت نام کرده اند امکان دریافت خدمات حضوری را دارند، پژوهشگرانی که ثبت مقاله کرده اند بصورت غیرحضوری ثبت نام داشته اند، از خدمات ثبت و نمایه سازی مقاله در پایگاه های علمی و دریافت گواهی نامه بهره مند میشود.

 

در صورت پذیرش مقالات بصورت ارائه شفاهی، آیا باید در روز کنفرانس سخنرانی داشته باشیم؟

 قابل توجه پژوهشگرانی بصورت حضوری ثبت نام کرده و مقاله آنها بصورت ارائه شفاهی مورد پذیرش قرار میگیرد. لازم به ذکر است پس از دریافت تمامی مقالات پس از اتمام مهلت ارسال مقالات، مقاله این دسته از عزیزان بطور مجدد توسط کمیته علمی و داوری کنفرانس جهت سخنرانی ارزیابی میشود و  قبل از زمان برگزاری کنفرانس از طریق دبیرخانه کنفرانس خدمت ایشان اطلاع رسانی میشود. لذا پیش از تماس از طرف دبیرخانه کنفرانس نیازی به تهیه پاورپوینت نیست.

 

 آیا قبل از ارسال مقاله هزینه ای پرداخت می گردد؟

خیر - پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقاله میبایست هزینه های مربوط به مقاله را پرداخت کنند.

 

هر نویسنده مقاله مجاز به ارائه چند مقاله به این کنفرانس می باشد؟

محدودیتی در تعداد ارائه مقاله توسط پژوهشگران معین نشده است.

 

در صورت شرکت در کنفرانس یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه های ثبت نام چگونه است؟

برای پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ابتدا بایستی خدماتی که می خواهید دریافت نمائید را مشخص کنید. برای این منظور پژوهشگران می بایست خدمت مورد نظر را در سامانه کاربران قسمت «خدمات» انتخاب نموده و سپس اقدام به پرداخت وجه به دو طریق زیر نمایند:

1- از طریق پرداخت اینترنتی از طریق درگاه الکترونیکی سامانه کاربران

2- از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب و ثبت فیش اسکن شده در قسمت «ارسال فیش» در سامانه کاربران

 

آیا به نویسندگان همراه در مقاله نیز گواهی پذیرش مقاله دریافت می کنند ؟

بله! به تعداد نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می گردد و در روز کنفرانس به فردی که در پنل ثبت نام کرده است گواهینامه نویسندگان همکار تحویل وی داده می شود.

 

روند پذیرش و چاپ مقاله چگونه می باشد؟

کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته علمی و داوران (ارائه شفاهی، ارائه مجازی، پوستر)  پس از پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خودکار در کتاب مجموعه مقالات و لوح فشرده کنفرانس به چاپ خواهد رسید.

1-پژوهشگران محترم زمان ارسال مقاله باید یک نسخه فایل WORD و یک نسخه فایل PDF از مقاله خود اراسال نمایند.

2- وضعیت مقالات، پس از ارسال اصل مقاله آن(پذیرش، پذیرش همراه با اصلاحات و یا عدم پذیرش) بین 5 تا  10 روز پس از ارسال آن اعلام می گردد.

3- پس از واریز وجه مقاله، فرآیند ثبت در مجموعه مقالات و صدور گواهینامه پذیرش مقالات بطور خودکار انجام خواهد شد، بدیهی است عدم پرداخت هزینه مربوط به مقالات در مهلت مشخص شده برای پرداخت هزینه، به منزله انصراف از ارسال مقاله میباشد و بطور خودکار از مجموعه مقالات حذف خواهد شد.

 

مقاله را از چه طریقی بایستی برای کنفرانس ارسال نمود؟ ازطریق ایمیل یا سامانه کاربران؟ چگونه؟

برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید. سپس به ایمیل خود رفته و ایمیل ارسالی از طرف سیستم را مشاهده و بر روی لینک فعالسازی موجود در ایمیل کلیک کنید (اگر قبلاً ثبت نام کرده اید و برای رمز عبور شما خطا می دهد می توانید گزینه فراموشی رمز عبور را کلیک نموده و به ایمیل خود جهت دریافت رمز عبور جدید مراجعه نمائید). به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منو های موجود به منو ارسال مقاله جدید بروید و فایل اصل مقاله را (یک نسخه فایل WORD و یک نسخه فایل PDF) در سایت درج نمائید.

ارسال مقاله ازطریق ایمیل امکانپذیر نیست و  بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و در فرآیند داوری نیز  قرار نمیگیرد، ایمیل های کنفرانس صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات پژوهشگران در موارد خاص می باشد.

 

آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می شوند؟

بله،  مقالات علمی- مروری که درباره موضوعات جدید باشند و مطالب جدیدی در آنها آورده شود مورد پذیرش قرار می گیرند اما اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی می باشد

 

 نحوه دریافت گواهی پذیرش مقالات به چه نحو است؟

تمامی گواهی های پذیرش مقالات از طریق پست پیشتاز به صورت رایگان ارسال می شود، لذا لارم به ذکر می باشد که هنگام ثبت نام حتما آدرس پستی را به طور کامل و دقیق به همراه کد پستی درج نمائید.

 

 آیا امکان دریافت گواهی بصورت حضوری از دبیرخانه کنفرانس برای افرادی در روز کنفرانس موفق به دریافت گواهی خود نشده اند وجود دارد ؟ آیا امکان پست و یا تحویل به نماینده شرکت کننده وجود دارد؟

بله، باجه رفع نقص تا 10 روز پس از برگزاری کنفرانس در محل دانشگاه آماده ارائه خدمات به عزیزانی است که موفق به دریافت گواهی خود نشده اند. یادآور میشود این گروه از عزیزان با هماهنگی قبلی از طریق مراجعه به دبیرخانه کنفرانس میتوانند گواهی خود را دریافت کنند.

 

 

در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید از طریق سامانه زیر در ارتباط باشید:

 

ایمیل: info@MSAconf.ir